piątek, 25 maja 2012

Sałatka z kurczakiem i ryżem.

Dawno nie jadłam sałatek. Z prostego powodu - nie miałam na nie ochoty. I dzisiaj dotarło do mnie czemu nie miałam na nie ochoty - w ciągu ostatnich dwóch miesięcy warzywa były paskudne. Pomidory i ogórki bez smaku, sałata też taka sobie. Dzisiejsza w końcu była pyszna. Chrupiąca sałata, malinowe pomidory, gruntowe ogórki. Sezon na sałatki uważam za otwarty :)
Marynata do kurczaka: łyżeczka oliwy, dwie łyżeczki musztardy, pieprz, mielone płatki czosnku (lub granulowany), pieprz, sól morska, orientalna przyprawa do kurczaka.

Sałatka: Sałata lodowa, roszponka, pomidory malinowe, ogórki gruntowe, czerwona cebula, feta, dwie łyżki ryżu basmati, olej lniany, ocet winny.

4 komentarze:

  1. Myślę podobnie:P Sałatki to najlepiej wiosną, a już naj najlepiej to latem:) Pięknie podana.

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak, bardzo lubię takie zestawy :)
    ostatnio często sobie robię podobne sałatki, gdy się zagoniony dzień szykuje. rano szybko obsmażam kurczaka, kroję warzywka i obiadek gotowy : )

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez jestem za zasada zeby jesc wtedy kiedy jest na cos sezon, zgonie z natura ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O i nadaje się do pracy :) Zdecydowanie proszę o więcej takich przepisów z kurczakiem, można go jeść każdego dnia na inny sposób i jest prosty w przyrządzeniu więc jak dla mnie super:D

    OdpowiedzUsuń