poniedziałek, 27 maja 2013

Proteinowy/ białkowy koktajl (akcja Smoothie 2).

Wiem, że wiele z Was czekało na drugą edycję akcji Smoothie - i oto w końcu jest! Specjalnie czekałam z nią trochę dłużej niż w zeszłym roku - teraz do wyboru mamy więcej pysznych owoców i warzyw, a w ciągu następnego miesiąca będzie się ich pojawiać coraz więcej. Zapraszam do udziały, szczegóły i banerek znajdziecie na stronie akcji.

Moja pierwsza propozycja to koktajl z wykorzystaniem odżywki białkowej. W tym wypadku spokojnie możecie ją pominąć. Możecie natomiast dać trochę zwykłego białego sera (lub serka wiejskiego)- dzięki temu będzie gęstszy i cudownie kremowy. Przypominam, że o odżywce pisałam tutaj.
MALINOWY KOKTAJL PROTEINOWY
szklanka mleka
3 łyżki jogurtu naturalnego
1/2 banana
garść malin (u mnie mrożone)
20 g odżywki białkowej
łyżeczka siemienia lnianego

W blenderze umieszczamy pokrojonego w plasterki banana, maliny, odżywkę i siemię lniane. Zalewamy mlekiem i dodajemy jogurt. Można dodać lód. Długo miksujemy.

Koktajl ma 285 kcal, dostarcza 27,4 g białka, 10,4 g tłuszczu i 18,4 g węglowodanów.

20 komentarzy:

  1. świetny koktajl! może to głupie pytanie, ale gdzie dostanę taką odżywkę białkową? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O odżywce pisałam tutaj: http://feed-me-better.blogspot.com/2013/05/proteinowe-ciasteczka-i-o-diecie-sow.html?m=1
      Można ją kupić na przykład na allegro :)

      Usuń
    2. tak to głupie pytanie.. wpisać w google odżywka białkowa nie możesz? nie wpadniesz na to sama że pokażą się sklepy z odżywkami? ja pierdole.

      Usuń
  2. świetny :) właśnie takich inspiracji teraz poszukuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie koktajle z dodatkiem mrożonych owoców to cudo, malina mówi samo przez się :) Musi być pyszny. Jak wymyślę przepis to dołączę do akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam na maliny świeże, to będzie dopiero rarytas! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. koktajl pełen zdrowia ;) pewnie że pycha !! uwielbiam takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda cudownie puszyście :D
    ta odżywka to naprawdę coś dla mnie, dziękuję Ci za te inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja tak z innej beczki: czy będą przepisy na ryby? 99% przepisów na blogu to łosoś, a ja go akurat nie lubię, a bardzo bym chciała jeść więcej ryb i nie mam na nie pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, akurat łosoś to moja ulubiona ryba i bardzo rzadko jem inne. Ale będę mieć na uwadze :)

      Usuń
  8. Bardzo fajny blog, coraz częściej tu zaglądam :) Przydałby się dział z pomysłami na kolację :) to chyba najtrudniejszy posiłek do zaplanowania w ciągu dnia. Z góry dzięki :)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne masz te wynalazki z tą odżywką, aż am ochotę ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysł, mój ulubiony z to bomba z pietruszką i bananem :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no i kolejny fajny przepis na koktajl z odżywką - kolejny też do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. With that done you link your instagram account then Instagram Account They have not included any choice to download them.

    OdpowiedzUsuń
  13. Koktajl białkowy - bo ciągle pytacie czy ma pomysł jak je przemycić w diecie, a jak wiadomo w koktajlu najłatwiej. Ten będzie idealny po treningu...RedlobsterSurvey

    OdpowiedzUsuń