środa, 10 lipca 2013

Obłędny koktajl owocowy!

Co prawda akcja Smoothie 2 się skończyła, ale żeby dodatkowo zachęcić Was do zajrzenia do jej podsumowania - postanowiłam znowu przygotować pyszny koktajl. Muszę przyznać, że jest to jeden z lepszych owocowych smoothies, jakie zrobiłam. Naturalnie gęsty, pyszny i słodki. Pyszny również po zamrożeniu, jako sorbet.
OWOCOWY KOKTAJL
przepis na 2 porcje
1 mango
1 nektarynka
1 grejpfrut
50 ml wody
lód


Mango obieramy, miąższ kroimy na kawałki. Nektarynkę kroimy na pół i usuwamy pestkę. Resztę kroimy na kawałki (razem ze skórką, jeśli nie jest zbyt twarda). Grejpfruta kroimy na pół i wyciskamy z niego sok - można użyć do tego wyciskarki do owoców lub zrobić to ręcznie, nad sitkiem, aby oddzielić pestki.
W blenderze umieszczamy: mango, nektarynkę, sok z grejpfruta, wodę i lód. Długo miksujemy. Gotowy koktajl można również zmrozić (mieszając widelcem co kilka godzin) - wtedy otrzymamy pyszny sorbet.

23 komentarze:

  1. obłędnie to on wygląda! jej! pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo smakowicie. Przepiękny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rety, wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda obłędnie i bardzo zachęca do sięgnięcia po tą szklankę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ... i obłędny jest też kolor tego koktajlu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ma wspaniały kolor.... mniam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki hipnotyzujący kolor! Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda świetnie, koniecznie muszę go wypróbować :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Apetycznie wygląda! Kolor obłędny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako że uwielbiam mango, zrobię ten koktajl na pewno!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Potwierdzam, to przepyszne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak to przepięknie wygląda ! Jestem zachwycona, jutro do zrobienia, dzięki za przepis ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj robiłam i jest pyszny :) dzisiaj kupiłam następne mango :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda fenomenalnie :) Jak tylko wypije mój jeżynowy, to napewno zrobię ten ;)
    Zapraszam do mnie - www.lifeisyourcreation88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. John Deere 316 is a garden tractor. John Deere 316 is 18hp. The John Deere 316 wheelbase is 46 inches. John Deere 316 is a name synonymous with quality and the most important quality of

    https://machines-en.com/john-deere-316-specs-near-me-prices-2021/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda przepysznie, smakuje rewelacyjnie. Trafia na moją listę ulubionych.

    OdpowiedzUsuń