poniedziałek, 31 marca 2014

Mus jaglany na śniadanie!

Ostatnio stwierdziłam, że trzeba znowu przeprosić się z sensownymi śniadaniami. W tym chyba głównie z kaszą jaglaną, bo owsianki nadal goszczą na moim talerzu. Tym razem postanowiłam przygotować ją w formie musu, który jest dosyć szybki do przygotowania, chociaż na pewno nie jest tak szybkie, jak owsianka. Dla mnie jest to pyszny sposób na kaszę jaglaną, a dodatki można dowolnie zmieniać - ja już nie mogę się doczekać wersji ze świeżymi truskawkami i gorzką czekoladą!
MUS JAGLANY
przepis na 2 porcje (1 porcja = 400 kcal)
100 g kaszy jaglanej
8 łyżek mleka
2 łyżki ksylitolu lub Stevia
1 banan
3 łyżki suszonej żurawiny (lub śliwek)
2 łyżki orzechów (u mnie brazylijskie)
2 łyżeczki syropu z agawy


Kaszę umieszczamy na sicie i przelewamy wrzątkiem. Przekładamy do garnka z grubym dnem, wlewamy 3/4 szklanki wody, 4 łyżki mleka, przykrywamy i gotujemy na małym ogniu przez 15 minut. Zdejmujemy garnek z gazu i odstawiamy na 5 minut. Po tym czasie przekładamy kaszę do miski i odstawiamy do wystygnięcia. Dodajemy mleko i miksujemy blenderem. Przekładamy kaszę na talerz, układamy pokrojonego w plasterki banana, posiekane orzechy i żurawinę, każdą porcję polewamy łyżeczką syropu z agawy.

31 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam! używasz mleka krowiego?

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam wersję z kakao i jagodami/ pomarańczą/ domowymi powidłami śliwkowymi/ czekowiśnią( gdyby został mi jeszcze choć słoiczek, to dodałabym do tej mieszanki odrobinę chilli). Do kaszy jaglanej nie musisz mnie przekonywać, bo próbuję polepszyć ogólny stan mojego organizmu po zimie, ale uwierz mi: to niesamowita przyjemność, móc nią cieszyć oko na każdym zdjęciu. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pysznie i pożywnie :) uwielbiam kaszę jaglaną, muszę wypróbować w wersji musu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglada rzeczywiście smakowicie ... a na truskawki czekasz nie tylko Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kaszę jaglaną. Najczęściej jem wersję z jogurtem naturalnym, bananem, prażonymi orzechami włoskimi i gorzką czekoladą. Jest obłędna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. doskonale prezentuje się ten mus z bananem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja taki mus miksuje razem z bananem Ja nie wytrzymałam i kupiłam truskawki w Lidlu ale to nie to samo :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie mogę się doczekać kiedy tego spróbuję! Kocham Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy mozna jesc ten mus na zimno żeby Np. zabrac do pracy?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć, to ja Daria, muszę uznać, iż niezwykle ciekawie piszesz swojego bloga, wielce ochoczo na niego wejdę zapewne nie raz, pozdrawiam Ciebie, buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  12. And also introduce the latest variation of Xcode you Kodi phone, brand-new barriers are being broken day after day.

    OdpowiedzUsuń
  13. Include a google account as well as you can enter the tool currently. frp bypass The FRP Bypass conveniently opens the Factory Reset Protection program.

    OdpowiedzUsuń
  14. My Premier Credit Card on the website, after that, first premier login One gets a username and a password.

    OdpowiedzUsuń
  15. This is also a very good post which I really enjoyed reading.
    best free sports streaming sites

    OdpowiedzUsuń
  16. I Regular eat banana & oats in my breakfast I can share my recipe with you using Login Liteblue courier if anyone need

    OdpowiedzUsuń
  17. We can add Peanut butter in recipe, and we can eat during working on computer love it, 0xc004f050

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystko mi sie tu podoba super !

    OdpowiedzUsuń
  19. Liteblue Login Guide in this article we provide the information about Liteblue Login at official website liteblue.usps.gov for USPS employee. So friends in this post we tell you that How you access to liteblue login. So if you don’t have proper information then you don’t worry about this because here provide you full information step by step. First we introduce to Liteblue USPS.

    OdpowiedzUsuń
  20. They have some advantages but as things don’t come this easy, they have their own set of disadvantages too. In easier words, banks give you a credit card to use money, and then you have to return it within a limited time.

    MyPremiercreditcard

    OdpowiedzUsuń
  21. The WellSky Company is a well-known technology company which serves people across the world, digitally in terms of health awareness and wellness programs.
    Kinnser login

    OdpowiedzUsuń
  22. MyPascoConnect Login Portal is one of the most excellent could systems for instructors, parents, Student school staff. Read Here for more details.

    OdpowiedzUsuń
  23. PrepaidGiftBalance – Check Visa or Mastercard Gift Card Balance

    OdpowiedzUsuń