piątek, 20 marca 2015

Super zdrowa, fit granola (musli).

Na wstępie chciałam Was przeprosić za tak długą ciszę - jednak była ona niezależna ode mnie, spowodowana całkiem paskudną awarią komputera. Ale już jestem i mam dla Was nowy post. Ponownie we współpracy ze sklepem FreeDelikatesy.pl - przygotowałam dla Was przepis na przepyszną, zdrową, fit, domową granolę. Przy takiej granoli wszystkie sklepowe musli mogą się schować albo nawet przestać istnieć. A dzień rozpoczęty takim śniadaniem nie może być zły!
DOMOWA FIT GRANOLA
450 g płatków ( u mnie owsiane, jęczmienne, żytnie i orkiszowe)
1/3 szklanki rozpuszczonego oleju kokosowego
1/2 szklanki syropu daktylowego (można też użyć syropu z agawy)
1/2 szklanki pestek słonecznika
1/2 szklanki wiórków kokosowych
1/2 szklanki orzechów włoskich
1/3 szklanki suszonego mango
1/2 szklanki morwy białej suszonej

W dużej misce mieszamy wszystkie płatki, wiórki kokosowe i pestki słonecznika. W garnuszku podgrzewamy olej kokosowy z syropem daktylowym. Mieszamy i dodajemy do miski z płatkami. Dokładnie mieszamy. Blachę wykładamy papierem do pieczenia na który wykładamy zawartości miski i równomiernie rozprowadzamy. Wstawiamy blachę do piekarnika rozgrzanego do 165 stopni i pieczemy 10 minut. Po tym czasie dodajemy posiekane orzechy włoskie, całość mieszamy i wstawiamy do piekarnika na kolejne dziesięć minut. Dodajemy morwę białą i posiekane mango. Mieszamy i wstawiamy na kolejne pięć minut do piekarnika. Wyjmujemy blachę z piekarnika i studzimy naszą granolę, mieszając ją co jakieś dziesięć minut, aby się nie posklejała. Gdy całkiem wystygnie przekładamy do zamykanych słoików lub puszek.

102 komentarze:

  1. Takiego przepisu na granolę jeszcze nie znałam! Muszę wypróbować, bo brzmi naprawdę kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ apetycznie to wygląda, aż chce się sięgnąć do monitora i nasypać sobie do miseczki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nigdy nie próbowałam morwy suszonej, jestem ciekawa jak smakuje... domowe musli robiłam nie raz, to fajny sposób na zrobienie na prawdę zdrowych płatków śniadaniowych, a nie takich tylko pseudo jak większość sklepowych, które w rzeczywistości zawierają masę cukru, a często i inne niezbyt mile widziane składniki

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda rewelacyjnie, pewnie pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam granolę i mogę ją jeść łyżkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze że blog ciekawy ale chyba na nim nie zarabiasz. A możesz zarobić całkiem nieźle promując produkty związane ze zdrowiem , szkoda żeby ruch na twojej stronie się marnował, jak możesz dorobić sobie niezłą pensję, wpisz sobie w google - spieniężanie stron o zdrowiu i urodzie

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam domową granolę i sama też często robię. Wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę, co za pyszności ! Taka mieszanka jest wręcz idealna na zdrowe śniadanie :) Mam tylko problem niestety ze znalezieniem morwy białej suszonej..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile lat takie posiłki potrafia zycie przedłużyć ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie byłam wcześniej na tym blogu. Znalazłam kilka inspirujących wpisów. Obiecuję wpadać częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super! też muszę coś takiego znaleźć!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny przepis, pokażę swojej dziewczynie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo smakowicie wygląda! Uwielbiam domowe granole! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio też zrobiłam sobie domową granolę z olejem kokosowym i miodem... kurczę, strasznie szybko zniknęła ze słoika :D

    http://www.pretty-perfection.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham domowe granole, bardzo często przygotowuję podobną;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda smakowicie, muszę sie przekonać do takich smakołyków na śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jem co drugi-trzeci poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysl na sniadanie i przekaske!

    OdpowiedzUsuń
  19. gdzie nowe wpisy Kochana?czekamy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł :) Gdzie jakieś nowości? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super sprawa. Ja lubię łączyć płatki + bakalie + suszone owoce + kasza jaglana.

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię podjadać takie rzeczy, ale nie koniecznie zalane mlekiem krowim. Mleko sojowe lub to co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. no i to wyglada jak porzadne sniadanie, chyba musze wstawac pare minut wczesniej i zaczac takowe jadac - na razie wybieralam sen ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Może i zdrowe ale takie musli ma sporo kalorii! Warto sprawdzić jak ktoś jest na diecie tak jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda strasznie smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię jeszcze jak są rodzynki, ale z całą pewności a Twoja granola jest pyszna.

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajny pomysł, zdjęcia i smakowo super

    OdpowiedzUsuń
  28. Musli niby zdrowe ale też mają trochę kalorii tak że nie można jeść zbyt wiele :) Wiem z doświadczenia hehe

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł na domowe musli. W tych dostępnych w sklepach można spotkać mnóstwo cukru, syropów, sztucznych barwników i innych śmieci. Po co? Ta propozycja jest o wiele tańsza, więc również względy ekonomiczne przemawiają za tym, aby wykonać tę granolę. Bardzo apetyczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  30. dzisiaj rozpocząłem dietę i chyba jutro przetesuję ten przepis, musli na diecie można jeśc, dla mnie najlepsza jest taka gdzie nie że się wszystkiego odmawia, tylko poprostu mniej sie spożywa :) zawsze dziala.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mniam, uwielbiam domowe granole, są zdrowe i taaaakie pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie jestem zwolennikiem tego rodzaju rzeczy ale na pewno jets pełno w nich zdrowia i warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Brzmi ciekawie, chętnie spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  34. Thanks for sharing this info. I hope this will useful for al

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie ma wątpliwości, że widać tu samo zdrowie. Niestety zdrowa żywność nie jest wcale taka tania.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja muszę jakąś dietkę sobie zafundować bo inaczej to będę warzyć z 100kg za jakiś czas to jest masakra :P

    OdpowiedzUsuń
  37. super artykuł, oby takich więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gdyby nie te ceny każdy by się zdrowo odżywiał...

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie wiedziałam, że do granoli można dodać olej kokosowy. Musze spróbować, bo go uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Super przepis, ale trochę pracochłonny, a potem to wszystko tak szybko znika w naszych brzuchach...

    OdpowiedzUsuń
  41. Super, nigdy nie robiłem płatków śniadaniowych w domu, ale zbliża się urlop i chyba się skuszę. Nie wiem tylko, czym jest morwa, ale zaraz się dokształcę.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja bardzo próbuję jeść dobrze i zdrowo, ale bardzo często nie wychodzi mi ;/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja sobie wolę sam wysuszyć owoce i dodać do płatków bo są zdrowsze niż takie fabryczne polecam każdemu !

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny zestaw , gdzie go idzie dostac? Nie mam czesto czasu na roboeienie czegos samemu, a taki zestawik jest jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam takie rzeczy na sniadanie jesc, z mlekiem uwazam ze to najlepiesze i najbardziej pozywne jedzenie :P

    OdpowiedzUsuń
  46. Ślinka cieknie, wypróbuję jutro rano ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bez mięsa się nie obejdzie ;d

    OdpowiedzUsuń
  48. Niezbędne produkty w mojej diecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajne musli tylko że jak się je za dużo to i tak się przytyje i tak podstawa to umiar i tylko umiar !

    OdpowiedzUsuń
  50. Musli na śniadanie to podstawa, szybkie, zdrowe i przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  51. Dlaczego od tak dawna nie ma nowych postów? Czy wszystko w porządku?

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja lubię sobie podjeść coś zdrowego i to jest fajny pomysł musli :D Tylko że co za dużo to nie zdrowo :<

    OdpowiedzUsuń
  53. Wygląda super. To może być bardzo ciekawa opcja na śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  54. Wygląda smacznie, zamierzam właśnie zacząć się odchudzać, może wybiorę coś z twoich propozycji.

    OdpowiedzUsuń
  55. Jestem aktualnie na diecie tak że fajne pomysły tutaj znalazłem na blogu dzięki bo już nie wiedziałem co mam jeść a tak to spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jakoś mi to się nie podoba. Szkoda ale takie jedzenie jest bardzo drogie i nie każdego na to stać więc raczej nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  57. Jestem ciekaw tej granoli, jak to smakuje. Trzeba w końcu kupić i wyprobować na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajna przekąska takie coś sobie zjeść zawsze warto na śniadanie albo kolację polecam każdemu smakoszowi ^^

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajny, ciekawy blog, powodzenia życzę i zapraszam do mnie na wspólne tematy kom./obs ;) http://eathealthilyandkeepfit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Dlaczego tu tak cicho, brak nowych przepisów i aktualizacji! :(

    OdpowiedzUsuń
  61. Do diety posiłek akurat. jeszcze nie jadłam ale wygląda nieźle. :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Jadłam akurat ostatnio granolę. Niestety jej nietypowy, dziwny smak nie przypadł mi do gustu, ale spróbuję się jeszcze przyzwyczaić.

    OdpowiedzUsuń
  63. Co rano jem taki mix - zalewam wrzątkiem płatki owsiane, otręby itd. wrzycam kilka orzechów. Jak się lekko ostudzi miód + jogurt. BOSKIE!!!!! POLECAM :) zdrowe i pyszne

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie próbowałem, więc czas to zrobić przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  65. ja też jeszcze czegoś takiego nie jadłam, ale czas najwyższy :)

    OdpowiedzUsuń
  66. też muszę spróbować, czas w ogóle się wziąć za dietę :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie próbowałem jeszcze jadać taki rzeczy ale chyba najwyższy czas żeby spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  68. W związku z powrotem do diety jak najbardziej muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Moja żona to wcina :) Ja zjem ale jak to facet wole coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Good Reviews Can Make Your Business the Next Best Thing, Consumer Feedback Is Key! problem when I was in the professional essay writing services middle of transactions with a couple

    OdpowiedzUsuń
  71. 6 ways you can reinvent global without looking like an amateur Statistics Assignment Help

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetny przepis. Musli to świetny pomysł na śniadanie. Na pewno do swojego przepisu dorzucę orzech włoski bo bardzo poprawia koncentracje :)
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty

    OdpowiedzUsuń
  73. To get an increased hype to your facebook account, Persons expend money to Buy Facebook Followers to quickly get exposure online. facebook followers

    OdpowiedzUsuń
  74. To get a higher publicity for your facebook account, Folks spend funds to Buy Facebook Followers to quickly obtain hype on internet. where to buy facebook followers

    OdpowiedzUsuń
  75. Wygląda na to, że znalazłam nowe danie do mojej diety :) Uwielbiam musli w każdej postaci, a Twój pomysł jest wyjątkowo ciekawy i bogaty w składniki odżywcze.

    OdpowiedzUsuń
  76. No to prawda, te danie warto zastosować w swojej diecie.

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo ciekawy post, na pewno zastosuje się do zaleceń.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. Nie przepadam za musli w takiej postaci, ale znalazłem inne zastosowanie dla nich: biorę blender, wsypuję musli, mielę na papkę i robię z tego panierkę do mięsa :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Zrobiłam sobie tą mieszankę i szczerze mówiąc jestem zachwycona - idealne proporcje i idealny smak :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Looks tasty, I have to convince myself of such treats for breakfast :) Send Flowers to Norway

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...